Jwartman2013

Joined 1703 days ago
Top 10 People That Are The Best PlayersInBw Jwartman2013

10.aero 9.teargaming 8.epictimtam 7.nöhc BW 6.2fst4u 5 5.hyperdellic 4.spell_BW(old account) 3.808 NOM NOM 2.Spolarium27 1..............❤️kawaii cookie❤️!!!!!!!!!!...............

Top 10 People That Are The Best PlayersInBw Jwartman2013
Singing Let It Go Not Frozen Jwartman2013

Lolololololoo

Singing Let It Go Not Frozen Jwartman2013
Calamity Kills Us All Jwartman2013

Including calamity blue striker dark voyager cuddle team leader love ranger ragnarok moisty merman I just wanna tell you that when calamity does star power the rainbow part she holds her boobs then she makes rainbow bres milk and the rainbow goes away fast so she's so hot pretty kind of hot so it evaporates !😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😂😂😅😂😅😅😅😂😅😂😄😄😄😄😅😄😅😄😅😄😒

Calamity Kills Us All Jwartman2013
I'm Wondering Spolarium If You Forgive Me? Jwartman2013

when I saw you make Stan lee I'm definitely Not doing anything to that world you can be as popular as you want I don't care but as long as you don't take over blocksworld if you don't agree you'll what I'll do.

I'm Wondering Spolarium If You Forgive Me? Jwartman2013
TACO TACO Jwartman2013

Idk idk idk idk idk

TACO TACO Jwartman2013
To Magmaguy_gaming And Aero Jwartman2013

Magmaguy I wanna be in the BW movie aero I wanna be in the movie PlZ PLZ PLZ And I'm sorry aero

To Magmaguy_gaming And Aero Jwartman2013
To Aero Hate Leave The Game Jwartman2013

Aero the game is a better place without you if you weren't in it everybody would be sad but sooner or later they'll forget about you you *quieter voice every time* you you you you you ok that's enough of that lol ok aero look at yourself in the miror suddenly you feel bad now teargaming feels bad to now if you leave BW teargaming will be unbanned

To Aero Hate Leave The Game Jwartman2013
The One And Only Caterpillar Jwartman2013

Yehaw

The One And Only Caterpillar Jwartman2013
FAT RAT Jwartman2013

The songs are so good He is so good at making songs that all people like Everyone likes it Funny to some are At time lapse The best song Rat a fat rat? At I mill sub special The amazing why I made so many returns you will know

20 IRL Facts About Me Sry I Can't Do It Jwartman2013

20.my name is Evan 10.my fav game is FORTNITE 19.bunnies are my fav animal 9.i love sushi you can tell 18.im born. In 2010. 8.im cute irl 17. I'm 8 years old. 7i have 2 GF'S 16.im from st. Gabriel. 6 I love cats more than dogs 15.i live in KY. 14 lane Mary dell 13 I'm amzing at spelling 12.my fav song is fatrat I mil sub mega mix 11.my fav meme is ain't nobody got time for that

20 IRL Facts About Me Sry I Can't Do It Jwartman2013
Kill Mangle Game Jwartman2013

You kill mangle

Kill Mangle Game Jwartman2013
Spolarium Never Forgave Me Jwartman2013

He has my world as a bookmark and he still didn't forgive me

Spolarium Never Forgave Me Jwartman2013
ITS 2019 Brah Jwartman2013

I hated 2018:,btw::.,,,:6)_any number that has nine in it its , My fav number so I'm guessing that 2019 is gonna be great🙂

ITS 2019 Brah Jwartman2013
PREVENT!😭 Jwartman2013

Prevent plz I need for 1000000 prevents or my world will come off one by one😫😥😢plZ prevent

PREVENT!😭 Jwartman2013
Worst Day Ever Jwartman2013

I actually one arm fell off Sydney is a crybaby 👇 They'll know what and she's expelled👇👇 Hate her👇 Thy👇 When I came back she was here to visit and when she saw me she cryed👇 She loved this school👇 Well now she's not happy👇 Lol👇 No lol this is serious

Worst Day Ever Jwartman2013
The Boring Plane Jwartman2013
Arms 9000 Miles Per Hour Jwartman2013

Fight fight fight fight fight fight

Arms 9000 Miles Per Hour Jwartman2013
To Echo-299 Jwartman2013

Echo birilè

To Echo-299 Jwartman2013
B Day Is Today Jwartman2013

Nov 21 is my b day

B Day Is Today Jwartman2013
SLENDERMAN Jwartman2013

Sedgigabites

SLENDERMAN Jwartman2013
True Heart Emote Jwartman2013

I KNOW ITS SO BORING

True Heart Emote Jwartman2013
5 Things I Don't Like About Dogs Idontlikedog Jwartman2013

And what I like about cats 5 dogs poop everywhere 4 walking them is a lot of work 3 I got 17 stitches of a dog 2 I don't like picking up their poop 1they jump on me in bed ok what I like about cats I love cat I hate dogs ok 5 they purr on me4 they snuggle with me 3 we don't half to walk them 2 their so cute 1 I love them🐕🔫😍😻

5 Things I Don't Like About Dogs Idontlikedog Jwartman2013
Free Night At Cube R T V22 Half Kinda Jwartman2013

Fortnite season 6 !yhk I love this oh absolutely ac ah

Free Night At Cube R T V22 Half Kinda Jwartman2013
Stop Being Mad Very Mad About Sex Jwartman2013

There is tiny people that think you're talking to them

Stop Being Mad Very Mad About Sex Jwartman2013
OMG This Is So Cute Jwartman2013

This is kc-kawaii cookie OMG!!!😍so cute!!!!!!!!!!

OMG This Is So Cute Jwartman2013
To Aero (not Hate) Jwartman2013

Sry aero the reason why I put plz on there is cause read this I WANNA BE IN THE MOVIE!!!!!! I was not mad there I swear

To Aero (not Hate) Jwartman2013
Find All Three Coins Jwartman2013

Gh gh ghjgrvfkuyghhkusxbhuckbhu gh gh ghjgrvfkuyghhkusxbhuckbhu

Find All Three Coins Jwartman2013
Cracked Rainbow Cacoon Jwartman2013

OMG

Cracked Rainbow Cacoon Jwartman2013
RIA 😡 Jwartman2013

If u ply monster legends lvl 16 and up Andy talk to people have u seen RIA she's not mean but she is mean f her

RIA 😡 Jwartman2013
HALO fayo42

*Emile *choose your character *Thanks *SPRINGTRAP IS PURPLE

HALO fayo42
Dc Heroes : 1: Kid Flash KIZZBOT inc.

I am going to make a few world all based on one different dc superhero every week so i want to make that clear so people don't hate.

Dc Heroes : 1: Kid Flash KIZZBOT inc.
My Movie Stars! myinstantnoodles

So far All of my movie stars are just great! Sorry islandboi But I don't have that shield or outfit But I tried to make it look like your look I will make your dressing rooms right away! Sorry juiletok But I don't have those glasses Sorry Ameila *H But I only have one of those bushy ponytails Sorry Conner,I don't have two capsf Sorry zbear,I don't have that shirt

My Movie Stars! myinstantnoodles
To Francallozo And Myinstantnoodles 🌟StarryNight🌟

To Francallozo And Myinstantnoodles 🌟StarryNight🌟
PUSH TO GET COINS AND A CHEST! SatanistBean

JUST PUSH!!!!!!!!!!

PUSH TO GET COINS AND A CHEST! SatanistBean
Drive On Dominos Peterman6.0

Thanks for the 5000 likes and play the game with letter is froseing the f,a,m,or e

Drive On Dominos Peterman6.0
I Don't Want A Flue Shot "Read" Cyborgnarwhal

It your choice give him a shot or don't L if you don't want to give it to him and R if you do ps this is the original and thank you all for LEGENDARY!!!!!!!!!! Edit: CHECK OUT MY YOUTUBE CHANNEL: Cyborg Narwhals

I Don't Want A Flue Shot "Read" Cyborgnarwhal
Get To Your Friend Jack Bruce 7
Falling For Ever And Ever!....:0 jetkey1

Please like for more!

Falling For Ever And Ever!....:0 jetkey1
Slender escape 77cerv

This is my first map ever made plz like

Slender escape 77cerv
Prototype Test Flight ChiNx ;)

- Fly and test the never tested jet - The first jet with no wings

Prototype Test Flight ChiNx ;)
Rioting Murder ChiNx ;)

- Kill the dark knight - Kill doctor doom - Kill the shared worlds guys - Use your laser suit

Rioting Murder ChiNx ;)
Smoothie SmartXXL1 (update) GalaxyBeamWolf

Please make me legendary! It might lag a bit though. Please like! I used all my square blocks and glass on it so LIKE!

Smoothie SmartXXL1 (update) GalaxyBeamWolf
Catch a Fishy! [Update 1.3] Dr. Kyle

From the maker of 'Roast a Piggy'. Sit back and enjoy a day out on the Dock. Hit R to cast your line. ♦️Bugs fixed ♦️Inhanced fishing ♦️New Controlable fishing ♦️Improved catching ♦️Texture changes

Catch a Fishy! [Update 1.3] Dr. Kyle
Lego Movie! HiIAmAShoe

Took me 98 blocks to make this!Hear that?98!!!!!!!!!!!!!!!

Lego Movie! HiIAmAShoe
Roast A Polar Bear V.5 SNOW firefinman

ELITE THX SO MUCH

Roast A Polar Bear V.5 SNOW firefinman
Beyblade Battle! RUSHYRO29
Workers Messing Around 1.4 Workers In HD Nasty-Z

Two workers are messing around go along with it! Hit the apple 29.2% impossible ,but, it is possible!! Thank you so much for legendary!!!!!!! I never thought i would get this far with a world!!! Plz like!!!!!!!!!!!! 5912 likes

Workers Messing Around 1.4 Workers In HD Nasty-Z
What I Hope Doesn't Happen To Me When I'm Driving Age Turbogamer9076

I hope I'm not t-boned by a supercharged convertible! I am the creator of Flood Simulator.

What I Hope Doesn't Happen To Me When I'm Driving Age Turbogamer9076
Tf2 Heavy's Minigun xscout117

Want critical hits the button for them :3

Tf2 Heavy's Minigun xscout117
Rob The Mc Donald's JetNeric

Go inside and escape with the cash! Don't forget to leave a like! Also use the laser and find out what other things you can explode

Rob The Mc Donald's JetNeric
Roast a Piggy! [Update 2.3] Dr. Kyle

Hit R to rotate the piggy! Thanks for Legendary!! ♦️The Return

Roast a Piggy! [Update 2.3] Dr. Kyle
Make It Threw The Maze, Sorry Bout The Ship, The Ship Is Now Fixed Completely [}<:(JUSTIN):>{]

The gun in middle will help you use buy pressing L , avoid and shoot the trolls make it to the ship, HAS CONTROLS NOW, so there is freedom when u finish the maze, R shoots, Up operates ship, THANKS FOR THE LIKES GUYS IV NEVER HAD MORE THAN 30, thank s

Make It Threw The Maze, Sorry Bout The Ship, The Ship Is Now Fixed Completely [}<:(JUSTIN):>{]
Who Is Having You For DINNER!?!? Furyzing

I would like that you would like it and LETS GET THIS FEATURED New Robot And Instead of Salt It's Pepper

Who Is Having You For DINNER!?!? Furyzing
BumbleBot Warrior Laltejar
The Joy of Painting IamDru

Paint happy trees and happy clouds. Tap each color to choose it, tap again to unselect.

The Joy of Painting IamDru
CHOOSE YOUR CAR chhkdluljc

MAKE SURE YOU LEAVE A LIKE AFTER YOU PLAY!!!!!

CHOOSE YOUR CAR chhkdluljc
Mario's Revenge! adeolubaba4
Get The Gold Zeekmando

Get to the loot quick!!!! And no cheating

Get The Gold Zeekmando
Prime And Grimlock Mr. Burnout659

Over 300 blocks and it took me 5 days to make. Please like, I would really like to get this featured for contest

Prime And Grimlock Mr. Burnout659
Remove The Bugs JetNeric

Take out all her bugs fast don't forget to like

Remove The Bugs JetNeric
Transformers Look At Description JDRoboticsGaming

Transformers my imagination building so hard so plz like

Transformers Look At Description JDRoboticsGaming

No models found